(Deze gegevens worden nergens opgeslagen, we zijn gewoon nieuwsgierig)
Storytelling geeft vooral antwoord op de vragen: Waarom doen we wat we doen? Waarom zijn we als organisatie relevant? En waarom is dit interessant voor onze doelgroep? Het geeft dus vorm aan de ‘Why’ (Golden Circle – Simon Sinek) van de organisatie. Onze tekstschrijvers gaan graag opzoek naar deze antwoorden en vertalen dit naar inspirerende teksten voor bijvoorbeeld projecten en cases. Hierin komt de nadruk dus niet alleen te liggen op wat er is gerealiseerd, maar vooral op het ‘waarom’ en ‘hoe’. Met welke vraag kwam jouw klant bij je, welke behoeftes waren er en hoe heeft jouw organisatie dit uiteindelijk opgelost?
Een inspirerend merkverhaal versterkt je communicatieboodschap en zoomt in op de essentie van jouw organisatie. Het verhaal is persoonlijk, authentiek en vertelt altijd de waarheid. Het prikkelt de lezer en zet aan tot (inter)actie. Wij helpen je graag bij het schrijven van jouw merkverhaal.