(Deze gegevens worden nergens opgeslagen, we zijn gewoon nieuwsgierig)
Voordat we voor jou aan de slag gaan, plannen we graag een inspiratiesessie in. Enkele sleutelfiguren uit jouw organisatie en onze merkjagers storten zich hierbij volledig op jouw merk. Dit begint natuurlijk altijd met de uitvraag. Waarom zitten we bij elkaar? En wat willen we bereiken? Door dit af te bakenen kunnen we bepalen welke tools we tijdens de inspiratiesessie in kunnen zetten. We willen natuurlijk aan het eind van de sessie volop inspiratie hebben opgedaan voor de vervolgstappen. Want voor ons geldt: inspiratie is de bron van creativiteit!
Tijdens de inspiratiesessie maken we gebruik van het WILD Brand Canvas. Dit is een strategisch model waarbij we de focus leggen op onderwerpen als merkidentiteit, concurrentie, organisatiedoelstellingen, doelgroepen, onderscheidend vermogen en kernwaarden.
Onze jachthut is een plek voor mooie verhalen. Voor de jacht wordt het terrein afgebakend en de strategie uitgewerkt. Na de jacht wordt er geanalyseerd en gevierd.