Wij zijn wild!
Wie ben jij?

(Deze gegevens worden nergens opgeslagen, we zijn gewoon nieuwsgierig)

Customer
journey.

Heb jij inzicht in de Customer Journey van jouw klanten en opdrachtgevers? Waar en wanneer zoeken ze informatie over de producten die je levert of de diensten die je biedt? Welke afwegingen maken ze en op welke momenten heb jij de mogelijkheid om in contact te komen? Allemaal belangrijke vragen waar we samen een antwoord op vinden.

Welke reis leggen jouw klanten af

Breng de klantreis van jouw klanten in beeld

Wanneer je een merk bouwt gaat de relatie met de klant veel verder dan alleen iets aan ze verkopen. Je wil ze fan van je merk laten worden. De customer journey begint en eindigt dus niet bij een aankoop. Waarschijnlijk komt een potentiële klant al veel eerder met jouw merk in aanraking. Bewust of onbewust. Daarbij wil je vanaf moment één een goede, herkenbare en consistente indruk achterlaten. Zo weet een potentiële klant al vroeg tijdens de klantreis wat zij/hij aan jouw merk kan hebben.

 

Maak gebruik van alle contactmomenten

Om ervoor te zorgen dat jouw merk relevant is voor potentiële klanten, moet je zogenoemde touchpoints creëren. Momenten tijdens de customer journey dat de (potentiële) klant in aanraking komt met jouw merk. Bij zo’n touchpoint wil je natuurlijk dat de klant direct weet waarom zij/hij bij jouw merk moet zijn. Je wilt je merkverhaal op een heldere en consistente manier uitdragen. Zorg voor een aantrekkelijk merk waar klanten bij willen horen!

 

Laat ons de Customer journey opstellen

Een greep uit onze Succesverhalen



Kaasboerderij Weenink

Say cheese

Maatwerk website met geïntegreerde shop

Rouwhorst Taken

Maatwerk service
voor maatwerk
meubelen

Doorontwikkeling huisstijl & website

Wild enthousiast geworden ?

Schuif eens aan in onze jachthut

Plan een afspraak